Kontynuując wątek szkolenia „Pracownik-pracodawca. Relacja nowej generacji”, które odbyło się w kwietniu przedstawimy to, nad czym pracowała JZałoga podczas drugiego etapu szkolenia.

Tym razem uczestnicy skoncentrowali się na umiejętnościach społecznych przydatnych w relacjach z klientem zewnętrznym i współpracownikami w JCommerce.

Podczas szkolenia określono 3 główne czynniki budujące satysfakcję klientów w relacjach z pracownikami JCommerce. Ćwiczyliśmy także zachowania pomocne w utrzymaniu wysokiego zadowolenia z relacji w praktyce codziennej pracy.

Najwięcej emocji wzbudziły symulacje realnych sytuacji z zakresu asertywności. Okazuje się, że komunikacja na poziomie: „Ja jestem w porządku i Ty też jesteś w porządku” nie jest łatwa. Jednak doskonalenie się w tym obszarze dało śmiałkom uczestniczącym w „scenkach” mnóstwo satysfakcji. Tym, którzy chwilowo nie uczestniczyli w pracy na środku, dostarczyło użytecznych obserwacji. A jednym i drugimi osobistych refleksji rozwojowych.

Dzięki dr Jerzemu Rosińskiemu współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi przeszła gruntowny upgrade. :)

Dodaj komentarz