Kategorie:

Katowice stały się na dwa dni polskim centrum sektora automotive. Podczas tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Moto Idea spotkali się przedstawiciele przedsiębiorstw działających w branży motoryzacyjnej oraz instytucji wspierających tę branżę. Na tak ważnym wydarzeniu nie mogło zabraknąć również JCommerce i QlikView – nowoczesnego narzędzia Business Intelligence.

Pierwszy dzień konferencji poświęcony był wystąpieniom merytorycznym. Swoją wiedzę i doświadczenie przekazywali między innymi tacy prelegenci jak firma Deloitte czy Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Również i nasi specjaliści podzielili się z uczestnikami doświadczeniem dotyczącym wdrożenia platformy QlikView u jednego z producentów podzespołów samochodowych. Zakończeniem pierwszego dnia była uroczysta gala, podczas której wręczone zostały nagrody i statuetki Moto Idea w trzech kategoriach: Market Leader – nagroda dla największych podmiotów mających kluczowy wpływ na polską gospodarkę i kreujących rynek motoryzacyjny w Polsce, Top Supplier – tutaj głównym kryterium były obroty firm w latach 2010 – 2014 oraz Top Investment – nagroda dla podmiotów i przedsięwzięć, które w ostatnich latach poczyniły znaczne inwestycje, wpływające w istotny sposób na sektor/region. Na tegorocznej edycji przyznano również nagrodę za najlepsze wystąpienie – The Best Speaker. Drugi dzień konferencji poświęcony został w całości szkoleniu „Innowacyjny Lider i Manager”, które pod patronatem ICAN Institute i Harvard Business Review poprowadziła dr Paula Wąsowska.

Dla nas, przedstawicieli JCommerce, konferencja była nie tylko okazją by podzielić się swoim doświadczeniem zdobytym podczas wdrożeń platformy QlikView na rynku motoryzacyjnym, ale przede wszystkim możliwością, by dowiedzieć się jakie wyzwania firmy z branży stawiają rozwiązaniom informatycznym. Dzięki tej wiedzy, już za niedługo, będziemy mogli zaproponować jeszcze bardziej udoskonalone rozwiązanie Business Intelligence, a mianowicie – platformę QlikView.Next.

Dodaj komentarz