FrontTrends – nasze pierwsze skojarzenie to bajeczna, nietypowa przestrzeń w Space Club Warsaw. „Space” w nazwie jest jak najbardziej uzasadnione – wyobraźcie sobie przestronną, klimatycznie oświetloną halę, w której odbywają się m.in. takie imprezy jak prezentacja ramówki telewizyjnej jednej z popularnych stacji ze słoneczkiem w logo. Właśnie w tym miejscu zorganizowano prawdopodobnie najważniejsze wydarzenie Frontendowe tego roku – konferencję FrontTrends.

Patrząc na agendę wydarzenia, nie sposób nie zauważyć dużej ilości zagranicznych prelegentów i tematów idealnie wpasowujących się w obecne trendy IT. Wystąpienia były na wysokim poziomie, uderzały dokładnie w punkt tego, co dla programistów ważne w tak dynamicznej działce programowania. Wysoką wartość merytoryczną udało się świetnie połączyć z niesamowitą, nieformalną atmosferą, która sprzyjała spontanicznym rozmowom i ułatwiała poznanie pasjonatów programowania z całego świat.  Z jednej strony organizatorzy pozostawili sporo przestrzeni na networking i – po prostu – odsapnięcie od natłoku wrażeń, a z drugiej strony zorganizowali część outdoorową, poza budynkiem, gdzie czekały na uczestników. m.in. piłkarzyki.

Ponieważ JCommerce było jednym ze sponsorów imprezy (był to nasz debiut jako wystawcy w tym miejscu), mieliśmy tam swoich reprezentantów oraz stand zaopatrzony w … gumy kulki, lizaki i gumy rozpuszczalne, a także kilka wygodny leżaków. Natalia, nasza Recruitment Specialist z Warszawy, tak ocenia całość wydarzenia: „Oprawa imprezy była ciekawa, niecodzienna i nietypowa dla konferencji, przez co atmosfera była bardzo luźna. Wszystko to sprawiało, że ludzie byli otwarci, skłonni do rozmów, chętnie podchodzili do naszego stanowiska i interesowali się tym, co mamy do zaoferowania poza słodkościami”.

Dodaj komentarz