Kategorie:

Jesteśmy dumni ze swoich reprezentantów na regatach NetLand GroupCup, którzy zarówno w IT, jak i na wodzie są profesjonalistami.

Wydarzenie zaplanowane było na dni 12-15 czerwca, w trakcie których cumowaliśmy w portach Piękna Góra, Kietlice, Węgorzewo i Zimny Kąt. Dla większości JŻeglarzy wyprawa rozpoczęła się 12 czerwca o 4 nad ranem, kiedy to wyruszyliśmy w długą drogę z Katowic na Mazury. Zajęliśmy dwie łodzie – Żaglicę i Miecznika (Phila 900), którymi odbyliśmy pierwszy dłuższy rejs z portu Piękna Góra do Kietlic. Towarzyszyła nam piękna pogoda i umiarkowany wiatr. Organizator regat powitał uczestników grillem i zorganizował prawdziwą mazurską imprezę do późnych godzin w pierwszy wieczór wyprawy.

Piątek był najważniejszym dniem rywalizacji, obfitował w silniejszy wiatr, sprzyjający przechyłom i zawrotnej (na szczęście nie wywrotnej!) prędkości. Niekwestionowane pierwsze miejsce zajęła ekipa JCommerce, która przede wszystkim za sprawą doświadczonego sternika Czarka znacznie wyprzedziła pozostałe łódki. Zgodnie z żeglarską tradycją, zdolny sternik został wrzucony do wód portu Węgorzewo, a za nim bohatersko skoczył viceprezes JCommerce i reszta zwycięskiej ekipy. Na ostatni dzień planowano rejs na Zimny Kąt, jednakże z powodu uporczywego deszczu i prawdziwego chłodu Organizator zmienił plan i ponownie dzielni żeglarze dopłynęli do przyjaznego portu Kietlice. Pływanie zakończyliśmy w Pięknej Górze, czyli miejscu, w którym rozpoczęła się nasza mała przygoda.

Jako JCommerce znów pokazaliśmy, że warto dołączyć do naszego zespołu. Trudno było znaleźć drugą ekipę, która byłaby równie zgrana! Jeżeli chcesz zwyciężać, bawić się, tańczyć i śpiewać razem z nami, to zapraszamy na pokład. Kto wie, może przyszłoroczne miejsce na dziobie czeka właśnie na Ciebie?