Kategorie:

Za nami trzeci turniej golfowy w ramach cyklu rozgrywek Golf Business League, który odbył się w dniach 25-26 czerwca na polu Sobienie Królewskie GC pod Warszawą. Sponsorami tego ostatniego przed wakacjami spotkania golfistów była firma JCommerce oraz producent platformy analitycznej QlikView.

Formuła turnieju w ramach cyklu GBL nie uległa zmianie – pierwszego dnia odbył się turniej drużynowy rozgrywany w parach, którego zwycięzcami zostali przedstawiciele GC Ostravice – Jozef Grezdo / Stefan Bocko. Drugie miejsce zajęła drużyna w składzie Zbigniew Gumuliński / Miroslaw Sperka, zaś trzecie miejsce przedstawiciele Rosa Private GC – panowie Ryszard Halemba / Kornel Grzywocz.
W konkursie „Nearest to the Pin”, którego sponsorami były JCommerce i QlikView zwyciężył pan Marek Królikowski. Zaś konkurs, który odbywał się na stoisku wystawienniczym naszej firmy, wygrał pan Andrzej Meronk, który otrzymał bon do realizacji w sklepie golfowym BogiGolf oraz możliwość udziału w bezpłatnym projekcie pilotażowym QlikView Seeing is Believing.

Podczas drugiego dnia zawodów uczestnicy zmierzyli się już w turnieju indywidualnym, rozgrywanym w formacie Stableford Netto w trzech grupach handicapowych. W grupie podstawowej zwyciężył pan Krzysztof Geritz (36 pkt.), drugie miejsce zajął pan Marek Więcek (34 pkt.), z kolei na trzecim stopniu podium uplasował się pan Stefan Sajkiewicz (31 pkt.).

Gratulujemy wszystkim zwycięzcom i zapraszamy na kolejny turniej z cyklu Golf Business League, który odbędzie się w dniach 20-21 sierpnia na polu Rosa Private Golf Club – Pała Czarny Las.

Więcej informacji na temat uczestnictwa w turnieju znajduje się na stronie www.businessleague.pl

Słownik terminów golfowych

Dodaj komentarz